livet hos lccn

Så var det måndag igen. Fast jag jobbar inte. Faktum är att jag har haft en sån sjuk slappdag så det klassas nästan som en synd. Vaknade, åt pannkakor till frukost, drog ett avsnitt Jersey Shore, lunch, ett till avsnitt, spelade lite piano. Sen var klockan helt plötsligt fem och jag och Selma bestämde oss för att ta middag. Wings! Fast vi åt hamburgare istället.
Att bo här får mig att förstå hur det kunde ha varit, om man kom till en bra familj från början. Igår kom Carlie ner och sa att det fanns frukost till mig där uppe, då hade hon och hennes mamma (min lcc) bakat knäckebröd. Bara för min skull. Där ser man, hur snälla människor det finns. Det är en helt annan atmosfär i det här huset, och jag älskar det. I lördags spelade jag kort med mina lccer och hennes bästa vän i fyra timmar, till klockan 1 på natten. Satt och skrattade hela tiden, och jag lärde dom hur man spelar Kotte. Dock inte de hemliga knepen, dom håller jag för mig själv.

Imorgon får jag gå upp relativt tidigt, Moa sätter sig nämligen i bilen vid 8 för att komma och hälsa på mig. Leesburg Premium Outlet, och kanske Dulles också. Vem vet!? Tiden går alltid för snabbt när jag är med henne, därför är det bra att vi har mycket tid på oss. Hela dagen faktiskt! Jag ska införskaffa mig Converse, kanske till och med två par. När det är så satans billigt med Converse här i vanliga fall, + att vi ska till outlet, så varför inte?

Nu är det dock dags för mig att lägga mig, kanske ska börja på nästa avsnitt av Jersey Shore. Vad fan, ja, jag älskar det. Så sjukt underhållande. Godnatt.

 

Från förra gången på TGIF.
Och ja, det ryktas om en riktig saftig köttbit imorgon.

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

gud vad gott!

2011-03-08 @ 07:33:52
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Oskar

oj vad vacker du är :) helt otroligt <3

2011-03-08 @ 15:39:35
Postat av: Malin

Har bara snubblat in pa din blogg nu, och har alltsa inte foljt den men jag tycker att det var starkt av dig att byta familj. Jag har kompisar som kommit hem fran ar i just USA och kant att det varit kanslomassigt sloseri med tid. De har inte vaxt eller lart sig nagonting utan bara fatt sina forvantningar sondersmulade och det ar sa trist. Mycket roligare om man kan komma hem med ytterligare ressug och massor med roligt att beratta om! Lycka till i nya familjen och jag hoppas att du far det toppenbra framover!

2011-03-08 @ 21:20:36
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Moa E P

Ryktet om köttbiten besannades!(nytt ord, tror jag, kändes konstigt) Fasiken vad gott det var, hade en härlig dag med!

2011-03-09 @ 05:28:30
URL: http://wheniamoverthere.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: haha jag var ett Bustedfan nar jag var liten, sa fick McFly som pa kopet, redan fran borjan. Var admin och moderator at dem pa deras officiella hemsida mellan 2004 och 2010 sa mycket McFly har det blivit genom aren i och med det ocksa. :) Goaste killarna pa jorden. Du da?

2011-03-09 @ 13:56:44
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0